Lilypie First Birthday tickers

fredag 18 november 2011

Utvärdering

Jag skrev förut om att jag fick möjligheten att testa Natusan Bedtime Bath och Oil. Här kan du läsa om det. Dessa 7 dagar har gått och passerat sen länge men jag har glömt att berätta hur det gick.
Själva tvålen och oljan luktade väldigt gott. kanske blev han lite rödprickig vid nåt tillfälle men det försvann snabbt så jag vet inte om det berodde på det. Han hade även kompisar som blev rödprickiga, om det beror på tvålen vet jag inte.

Jag märkte dock inte av något ändrat sömnbeteende. Inte sov han hela nätter här inte. Men det var väl ungefär som vanligt. Däremot tror jag att hela konceptet mest är för att man ska få in en bra kvällsrutin så att barnet förstår att det är natt och däremed sover bättre. Vi har ju redan en bra kvällsrutin som vi har haft sen han var knappa 2 månader. Så för den sakens skull blev det ingen förbättring. Men vi fortsätter att använda tvålen och olja. Det luktar ju så gott och han älskar att bada. Så då får han gärna bade på kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar