Lilypie First Birthday tickers

onsdag 26 oktober 2011

Natusan Bed Time Bath och Olja

Jag är en buzzador (medlem på buzzador) vilket innebär att jag får möjligheten att prova olika saker och säga vad jag tycker om produkten. Jag ska även buzza produkten till andra. Det är en form av marknadsföring mellan människor. Ibland får man små provförpackningar att dela ut vid buzzning och ibland rabattkuponger. För att buzza så berättar jag om produkten och kanske mina egna åsikter om jag hunnit prova den. Tanken är att man ska skapa en diskussion och få fram folks åsikter om olika produkter.

För någon vecka sen blev jag uttagen av Buzzador att testa Natusam Bed Time Serie. Det är en tvål som man använder för att rengöra bebisens hud och hår och en baby olja som man smörjer bebisen med efter badet. Allt för att skapa bra kvällsrutiner och ta hand om bebisens känsliga hud. Båda doftar svagt av lavendel för att vara bra för sömnen. Tanken är att jag i 7 dagar ska bade Elliot med badtvålen och sedan smörja honom med babyoljan och samtidigt ge honom lugnande massage. Sedan ska man ta på pyjamasen och ha en mysig lugn stund innan man lägger ner honom i sängen för att sova. Eftersom Elliot redan somnar själv i sängen så passar det perfekt. Så idag ahr vi använt både tvålen och oljan nu vid läggdags. Hoppas att den gör underverk för hans sömn för han har varit lite strulig på sistonde.

Vill ni också prova? Jag har fått möjligheten att dela ut rabattkuponger på 15 kr vid köp av två produkter ur natusan bedtime serie. Hör av er så ska vi lösa det men hur ni får rabattkupongen.

2 kommentarer:

  1. Hahahaa...så sjukt! Fick mail precis eftersom jag är uttagen juh. Så är det underst en länk där det stod ditt "namn" CarroBarro84. Jag tryc2te på länken och kom hit. Undrar om alla fått samma mail? Isf har du under dagen fått många besökare kanske? Kram Terese och Ines

    SvaraRadera
  2. Jag fick samma rekomendation av Buzzador!

    SvaraRadera