Lilypie First Birthday tickers

tisdag 25 oktober 2011

Småfix

Idag har jag bestämt mig för att fixa lite smågrejer i vardagsrummet. Det är ju fortfarande inte klart å sålänge alla grejer ligger huller om buller kan man ju inte få några fina kort. Så det är dagens projekt. Sen får jag sätta mannen på att barnsäkre skåpen o sätta fast bänkskivan så jag kan fylla dem. Inte för att Elliot öppnar skåp ännu men han utvecklas ju så snabbt så helt plötsligt har han väl öppnat skåpet och rivit ut allt.
Ikväll är det träning. Ska köra ett vanligt pass och sen få instruktion i pilates. Det nya gymmet är bra på så sätt att det går så fort att träna. Men långt att åka. Så det blir nog ingen fortsättning där efter den fria månaden är slut. Kanske får jag istället fixa gymkort på fitness 24 seven som ligger närmre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar