Lilypie First Birthday tickers

fredag 28 oktober 2011

Fotografen

Idag var vi upp med tuppen igen, men den här gången gick vi även upp ur sängen då. Annars brukar jag o Elliot, eller mest jag kan jag erkänna, vilja ligga o dra oss till närmare 7.30-8. Men idag gick vi upp strax efter 7. Det är nämligen så att det kommer en fotograf idag till öppna förskolan så idag måste vi vara fina. Jag har till och med sminkat mig, det hinner jag inte så ofta på morgonen när man ska vara iväg till 9. Elliot sitter fortfarande i pyjamas men jag vill minimera risken av kladd så länge som möjligt på de fina kläderna. Har dock tre alternativ så jag har inte riktigt bestämt mig ännu.

Till alla alternativen är det ett par snygga jeans från KappAhl. De är aldrig använda å är i stl 80 och ser väääldigt stora ut. Får se om det funkar. Sen är det antingen en linneskjorta, en Ralp Lauren piké eller eventuellt vit skjorta o väst som han hade på vårt bröllop. Micke röstar på Ralph Lauren pikéen men jag vet inte ännu. Jag har ju the final vote eftersom det är jag som klär på honom.

Nu sitter han här o kladdar med sina surdegssmörgåsbitar och snoret rinner. Men förkyld är han inte, bara snorig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar