Lilypie First Birthday tickers

fredag 21 oktober 2011

Fredagsmys

Det var längesen vi hade fredagsmys här hemma. Det har många gånger blivit som vilken dag som helst med varsin dator framför tv'n. Vi har inte umgåtts framför en film eller liknande på länge. Den senaste veckan har vi ju inte ens suttit framför tv'n för vi har renoverat. Så idag var det extra mysigt att duka fram en Ben & Jerrys cookie dough, cola zero till mig o öl till mannen och cheese balls. Det sistnämnda hör inte till vanligheten men mannen fick två påsar snacka av sin syster i födelsedagspresent så vi hade hemma. Vi är annars inte chipstyperna någon av oss.

Min äkta hälft fixade en ny film, no strings attached, som vi såg. Den var faktiskt rätt rolig och mysig. Men nu är myskvällen över o vi sitter med varsin dator igen :-)
Mannen ska jobba lite o jag ska bara kolla facebook innan jag går och lägger mig. Måste få lite sömn innan herrn behagar att vakna. Men tänker förbereda en flaska ersättning just in case.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar