Lilypie First Birthday tickers

fredag 28 oktober 2011

Fotografering - check

Fotograferingen är över och jag tror han lyckades få till en bra bild. Återkommer med resultatet när jag fått det från fotografen. Som vanligt var det trevligt på öppna förskolan. Elliot somnade i en babysitter så jag fick fika i lugn o ro innan han ville ha lunch. För det är väldigt tröttsamt att vara med på kort ;-)

Nu sitter han här o har precis hittat lådan med alla sladdar som vi hade i vardagsrummet förut. Han roar sig själv kan man säga. Men jag ska strax snyta honom, klä på honom jacka o mössa och sätta honom i vagnen. Tänkte ta en promenad ner till centrum o gå till biblioteket. Tänkte låna två föräldra tidiningar o kanske hyra nån film till ikväll. Jag är ju ensam hemma med Elliot. Han kommer ju sova men jag kan väl fredagsmysa ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar