Lilypie First Birthday tickers

fredag 28 oktober 2011

Handla barnkläder från endast ett märke?

Såg nyss en tråd på familjeliv där man frågade vilket märke man skulel välja om man bara fick handla barnkläder från ett märke resten av livet. Jag kan nog tyvärr inte välja.

H&M brukar ha tuffa tröjor och stickade koftor. Väldigt söta bodies när de är riktigt små.

Lindex har ibland guldkorn och jag har nyligen köpt tre jättefina basbodies därifrån.

KappAhl har ju sitt newbie märke men också grymt snygga baby jeans/byxor till pojkar. Älskar dem. Har ett par hängselbyxor o ett par mörkblå jeans (som han hade på fotograferingen idag) och även ett par kamelfärgade chinos aktiga byxor. Längst upp på önskelistan står ett par svarta jeans med hängslen.

Polarn och Pyret har ju överlag de bästa och snyggaste funktionskläderna. Gillar även deras randiga serie.

Åhlens märke parvel har riktigt fina kläder ibland. Sen finns ju även alla dessa dyrare märken som har så fina kläder. Nä slutsatsen är att jag kan inte välja ETT enda märke att hålla mig till. Jag vill blanda guldkornen från de olika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar