Lilypie First Birthday tickers

lördag 1 oktober 2011

Ny figur på 28 dagar?

Läste häromdagen om att Form och Figur i Malmö sökte deltager till en testgrupp där man under 28 dagar skulle få träningsprogram och pepp och möjlighet att träna hos dom för att motiveras till att börja träna etc. Jag tänkte att det kunde ju vara en kul grej så jag anmälde mig. Döm om min förvåning när jag blev antagen! Jag som aldrig blir antagen till sånt här. Så den 15 oktober ska jag o träningsväskan infinna mig på träningscentret och börja mina 28 dagar. Jag hoppas verkligen kunna få en ny figur!

Annars så fick jag lite motivation igår och tog en löprunda med vagnen. 20 min senare var jag rätt slut men imorrn blir det en till löprunda. Men det blir troligtvis utan vagnen. Är det här min nystart måntro? Man kan ju alltid hoppas och självklart åker löparkläderna med till Stockholm på onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar