Lilypie First Birthday tickers

lördag 8 oktober 2011

Bromma Blocks

Idag besökte jag o Elliot Bromma Blocks. Kände för att shoppa lite o herrn behövde ju överdragsbyxor så han kan leka ute i blött gräs o sandlådan. Så det stod på inhandlingslistan. Hittade ett par vattenavvisande på Lindex för 179 kr. Lagom pris så dom fick följa med hem. Men nu var det ju som så att Lindex hade ett erbjudande; köp barnkläder för 300 kr så får du 100 kr rabatt. Sagt och gjort. Jag letade upp tre bodies till priset av två för att komma över 300 och sedan hade jag även en kupong på gratis 2-pack strumpor vid köp av valfri vara från barnavdelningen. Så allt som allt fick jag med mig överdragsbyxor, tre bodies och två par strumpor för 258 kr. Det kallar jag ett klipp! :-)

Sen fick även en fin tröja från HM följa med hem också. Det var ju 10 % för alla medlemmar och den har vi ju klämt på innan.

Nöjd över mina shoppingfynd loggar jag in på facebook där min syster skrivit att hon köpt converse skor till Elliot för 50 yuan i Kina. Det är ca 55 kr. Nu vill jag åka till Kina och shoppa. Han har ju fått superfina Ralph Lauren piké tröjor från min farbror som bor där också. Ser fram emot vår Berlinresa till hösten då jag får se vilka fina skor han har fått.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar