Lilypie First Birthday tickers

torsdag 6 oktober 2011

Uppe innan tuppen

Ja idag var vi upp innan tuppen. Kl 06 tyckte Elliot att det var dags att gå upp. Eftersom han hade sovit hos mig inatt så hade jag ändå fått sova 23-06 så det var helt ok. Stackarn skriker ju så fort han vaknar till, ont i tänderna. Så när han råkade vakna till när jag skulle sova så fick han flytta över till mig. Dumma mamma som försökte lägga på honom ett täcke. Då är det klart man vaknar.

Så vi har hunnit med  vällingfrukost med morfar. Dusch/bad med mamma och sen en promenad till Åkermyntan för att handla ingredienser till dagens lunch och sen har Elliot ätit gröt o jag har satt igång att baka morotsmuffins. Ska ha med mig till Linn idag, lite nyttigare och utan mättat fett som smör. Hoppas de blir goda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar