Lilypie First Birthday tickers

torsdag 27 oktober 2011

Dagens sysslor

Elliot vill helst inte leka själv numera och jag har alldeles för mycket att tä'nka på för att ha ro att sitta på golvet. Så han sprang i gåstolen och jag satte in hyllor och alla flaskor med alkohol i ett av skåpen i vardagsrummet. Vi har väldigt mycket sprit flaskor för att sällan dricka. Men man kan väl inte bara slänga? Eller? De får vara kvar tillsvidare iaf. kanske kommer det nångång besök här som gärna vill ha en drink. Det fanns även en glögg, den blev jag lite sugen på. Glögg, pepparkakor och lussebullar. Men det känns lite tidigt ännu.

Men när vi åkte till willys en sväng hade de faktiskt nybakade lussekatter. Visst, jag älskar julen men slutet av oktober känns som i tidigaste laget. Tänkte även passa på att gå in på ÖB för att köpa ajax o te. De skulle ha öppnat idag. Men tydligen blev inte barndlarmet godkänt så de får vänta tills imorrn. Men då åker nog inte jag dit. Så mycket folk som det var där idag. Har ju faktiskt både te och ajax hemma. Dock börjar den senare ta slut. Får väl använda såpa tills jag kommer till en affär igen.

Nu sover äntligen Elliot, efter bara 20 min på förmiddagen så behövde han verkligen sova igen. Så alldeles nyss fick jag honom att somna. Hoppas på att det blir minst en timme så jag har en glad gosse här på eftermiddagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar