Lilypie First Birthday tickers

lördag 8 oktober 2011

Magsjuka

Nej det är inte vi som är magsjuka. Men tyvärr är min brorsdotter Ellen det. Vi skulle nämligen ha gjort ett besök hemma i deras nya hus, som jag är jättenyfiken på, ikväll. Elliot ville gärna träffa sina kusiner också. Men tydligen hade Emil varit sjuk för ett par dagar sen. Sen blev Olle sjuk. Igår kräktes Klara o inatt Ellen. Ellen ahde tydligen kräkts flera gånger så vi fick ställa in vårt besök. Men jag hoppas att hon inte kräktes nåt mer nu under dagen så vi vågar oss dit imorrn innan flyget går. För jag vill som sagt gärna se hur de har det i nya huset. Sen så har jag inte träffat dom sen bröllopet heller.

Istället fick jag o Elliot vara hemma hos mamma o pappa trots deras vinprovning. Elliot sover nu o jag sitter vid datorn på övervåningen. Passar en trött mamma ganska bra. Ägna kvällen åt att surfa, dricka cola ligth o äta mörk choklad med sea salt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar