Lilypie First Birthday tickers

lördag 1 oktober 2011

Äntligen!

Inatt var natten jag så länge väntat på. Elliot sov hela natten i sin egen säng utan att jag var tvungen att stoppa i nappen. Vad hände?

Igår sänkte vi hans säng, tyckte det var dags. Han kan inte sätta sig upp från liggande än men han drar sig upp lite så han kan se över kanten. Bättre för tidigt än för sent. Sen så var allt som vanligt. När jag gick o la mig tänkte jag att inatt får jag väl gå upp å stå å vagga och vyssa ett antal gånger. Eftersom vi flyttade sängen en bit också så är det svårare för honom att sova i vår säng för då måste han sova mellan oss och han sparkas en del. Men inte ett ljud hörde jag från honom. Jag vaknade till några gånger o kollade på klockan o undrade när han skulle vakna. Var tvungen att kolla att andningslarmet funkade också och när jag gick på toaletten kollade jag att han levde.

6.55 vaknade han iaf med ett leende och fick komma över till oss och morgonmysa och så fick han välling. Helt underbart om det här håller i sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar