Lilypie First Birthday tickers

fredag 18 november 2011

Fredagsmys

Snart är det ätnligen dags att ta vara på fredagen. Elliot får sin välling as we speak o förhoppningsvis somnar han snabbt. Sen ska middagen fixas färdigt. Det blir lite småplock. Serranoskinka, stekt halloumi, avocado med räkor och créme fraiche o kokt ägg, chevré toast med honung och lite fetaost/mozzarella ost. Smaskigt värre. till dessert blir det mjölkchokladmousse med lite hallon på. Sen blir det lösgodis o ostbollar o den obligatorisak cola zeron för mig. Gissar på att mannen tar en öl.

Det blir mat framför tv'n och så ska vi se del två av Twilight filmerna (vi har sett alla tre redan men ser om dom innan man kan se den sista filmen) Varken Micke eller jag är superförtjusta i vampyrfilmer men vi älskar dessa. Böckerna är bättre. Läste dom när jag hade gått hem från jobbet som höggravid. Helt perfekt och jag satt nog och snyftade en hel del. En så mysig kärlekshistoria så jag vill bara läsa mer och mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar