Lilypie First Birthday tickers

tisdag 29 november 2011

Intervju nr 2

Imorse hade jag intervju nummer två. Den här gången var det med en tjej från Poolia. Hon satt i Stockholm och jag satt på deras kontor i Malmö. Så vi körde över länk som de så fint kallade det. Kändes väldigt underligt i början men det gick bra. Intervjun kändes bra. Men även här ville man ha två referenser, så det var bara att ringa referens nr två också. Känns bara så dumt när man inte jobbat där på länge och söker jobb inom en helt annan branch.

Ska även lägga in betyg och sånt på poolias hemsida. Lättare sagt än gjort. Har ju mina dokument inscannade och då blir det jpg filer. Det går inte att lägga upp sådana filer så nu håller jag tummarna på att Micke lyckas konvertera dom till pdf på sitt jobb. Det är ju så smart med sådana multimaskiner som klarar sånt. Jag ahr också haft sådana på jobbet. Men är man hemma så är man ju beroende av våran multimaskin här hemma. Den är inte fy skam den heller men den är ju inte lika avancerad som den man har på jobbet.

Nu hoppas jag Elliot somnar strax så ajg kan njuta av glögg, pepparkaka och lussekatter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar