Lilypie First Birthday tickers

tisdag 29 november 2011

Varför?

Varför sitter jag fortfarande i soffan när klockan har passerat elva. Att jag aldrig lär mig. Igår var jag dick duktig o la mig vid halv elva. Dock skrek lillfisen av sina dumma tänder så sova fick jag nog vänta med till efter elva i alla fall. Men idag har jag inte ens borstat tänderna. Jag måste verkligen bli bättre på det här. Jag vet ju att Elliot gärna vaknar tidigt, ofta före sju. Jag vet också att han endast sovit hela natten en gång i sitt snart 10 månader långa liv. Jag kan därför inte ha för höga förhoppningar om att han just inatt ska sova hela natten och ge mig sovmorgon till klockan åtta. Det är alltså bäst att jag avslutar det här och går och lägger mig. Men jag vill inte känner jag, finns så mycket mer roligas saker att göra, jag som gillar att sova. Men just idag vill jag förkovra mig i förfarandet i fastighetsdomstolen. Har nämligen hjälpt en släkting med ett överklagande gällande ett bygglov och nu är det snart dags för förhandling. Spännande grejer det där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar