Lilypie First Birthday tickers

måndag 14 november 2011

En månad har gått

En månad har gått sen jag började träna på form och figur. Testmånaden är slut och idag var jag på utvärdering och fettprocent test. Jag tänker dock inte avslöja vad testet utvisade men jag tänker använda det som morot för att uppnå bättre resultat. Visst, jag hade bra siffror. Men de kan absolut förbättras. Behöver även dricka mer vatten, något jag varit väldigt dålig på senaste tiden.

Någon fortsatt träning på form o figur blir det inte. Jag tycker öppettiderna är dåliga och så är det för långt. Dessutom rätt så dyrt. Däremot funderar jag på ett träningskort på fitness24seven igen. Finns ju nere i centrum. Men först ska jag komma igång lite här hemma. Tänkte lägga upp ett litet kost/träningsprogram som jag kör igång med imorrn.

1 kommentar:

  1. Kul att det gått bra med testerna. Hoppas du hittar ett gym som passar dig när du skall lämna. Lycka till med fortsatt tränande! Kram Sofia

    SvaraRadera