Lilypie First Birthday tickers

torsdag 24 november 2011

1 down, 1 to go

Intervjun tidigare gick bra. Nu ska jag bara ringa upp mina referenser för att maila imorrn eftermiddag till rekryteraren. Usch sånt tycker jag är jobbigt. Men det ska nog gå bra. Hoppas jag får tag på henne bara.

Micke håller just nu på att lägga en riktig liten gnällis. Han har varit ur fas hela eftermiddagen. Så fort han ramlar (läs: råkar sätta sig på rumpan vid gåstolen eller kryper in i skåpet så huvudet nuddar kanten) så skriker han ca 15 min. Men ingen feber har han. Hoppas att det är bättre imorrn. Man blir rätt lätt trött när han är såhär. Får inget vettigt gjort heller när han kryper efter benen hela tiden. Har fått ont i ryggen så att dammsuga med honom på höften är inte särskilt roligt. Men vad gör man inte med en ledsen lillkille och ett dammigt golv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar