Lilypie First Birthday tickers

lördag 19 november 2011

1-2 Spray från Vileda

Har precis anmält mig till att testa en ny mopp från Vileda genom Smartson testpilot. Det är tydligen en ny typ av mopp där man häller i vätska i skaftet och så sprayar man och torkar direkt efter. Man slipepr därför en hink med vatten och att vrida ur moppen. Jag tycker det låter supersmart för jag drar mig gärna för att dra fram moppen för den är så jobbig att torka sen efteråt och skölja ur hinken (jag är lat, jag vet). Men vi skulle verkligen behöva torka golvet oftare än vi gör. Under Elliots matplats blir det rätt så fläckigt av matrester o så snart han går och snöslasket kommer så har vi väl fina fotspår i hela hallen.

De väljer ut 100 testpiloter (hoppas hoppas!) som får prova produkten och som tack för hjälpen får man sen behålla den. Självklart ska man ge en utvärdering också. Vill du också testa? Gå in här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar