Lilypie First Birthday tickers

tisdag 1 november 2011

Trött, tröttare, tröttast

Ikväll är jag helt otroligt trött. Nästan så jag somnade sittande vi matbordet. Jag och Elliot har haft en trevlig dag på stan med lunch och shopping med trevliga vänner till både mig o Elliot. Dock handlade jag ingenting. Men imorrn tänkte jag åka in o hänga på låset när POP släpper sin jubileumskollektion. Dock vet jag inte än om jag ska handla nåt men det skulle vara lite jippo. Jag hoppas på en goodiebag! Sen ska jag även köpa en displayfilm till nya telefonen, den var slut idag.

Men trots tröttheten har jag hunnit med att träna efter middagen. Lämnade man o barn hemma å stack iväg vid 18. Ett pass indoor walking stod på schemat. Jobbigare än jag trodde. Är ju som en crosstrainer men att stå å trampa i 90 grader känns i benet vill jag lova.

Tänkte lägga upp en bild på dagens Elliot men den blir bara åt fel håll så då får det vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar