Lilypie First Birthday tickers

måndag 28 november 2011

Strålande sol

Det är verkligen superfint väder ute. Här sitter vi inne. Haha. Nä men Elliot sover och jag fixar lite saker. Let's Deal har ett årskort på fitness 24 seven idag till halva priset. Tror nog att jag ska slå till. Det ligger ju en träningsanläggning nere på centrum så det är nära och bra. Behöver nog ett träningskort. Blev dåligt med träning i förra veckan eftersom ajg fick så ont i ryggen så jag kanppt kunde röra mig utan att det kändes. Sen så regnade/blåste det järnet igår så en löptur/powerwalk var inte aktuellt. Inte om jag inte hade velat blåsa iväg på köpet. men den här veckan tar vi nya tag när det onda i ryggen är borta. Har redan hunnit med ett styrkepass här hemma till stöd av Elliot och musik från lejonkungen. Hittade ingen julskiva.

Förhoppningsvis hinner vi ut en sväng idag men det beror på hur länge herrn har tänkt sova. För vid 12.30 tänkte vi vara på Hindby och leka av oss lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar