Lilypie First Birthday tickers

måndag 21 november 2011

Städschema

På söndag är det 1:a advent. Så då ska allt julpynt fram. Så den här veckan är det mycket som ska fixas och städas. Har skrivit en lång lista (3 sidor) på allt som ska städas. Ska bli riktig storstädning här innan jul. Så jag betar av några punkter här och var. När jag duschade efter morgonens powerwalk så passade jag på att göra rent duschkabinen och nyss torkade jag ur micron. Har även dammtorkat lite smått i sovrummet medans jag försökte få Elliot att sova.

Sen är det inte bara städning som ska göras utan vi måste fixa klart projekten som bara ligger här hemma. Bänkskivan i vardagsrummet ska göras ikväll, fotografierna är redan uppe på väggen. Så det blir nästan klart, eller klart för nu iaf, den här veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar