Lilypie First Birthday tickers

onsdag 2 november 2011

Vi var först

Jag o Elliot hängde på låset. Vi var till och med där väldigt mycket för tidigt, men jag fick komma ut på en promenad o Elliot fick vila lite i vagnen. Men först i butiken var vi iaf. Jag plockade snabbt på mig ett set i brunt o ett i grönt. Ringde mamma och bestämde mig tillslut för grönt. Sen gick jag till Teknik Magsinet o köpte displayskydd till telefonen. Sen en sväng till inne på POP. Herregud vad mcyekt fint, och 35 % på allt randigt. Funderade på jag mer skulle köpa men det blev inget. Hade velat haft svarta mockasiner men fanns inte rätt storlek och gummistövlar vet mna ju inte vilken storlek ännu. Men 35 % på allt randigt gäller till fredag så jag ska fundera och kanske göra ett besök till imorrn.

Elliot gillar redan kläderna, men han får dom i julklapp eller födelsedagspresent tror jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar