Lilypie First Birthday tickers

torsdag 3 november 2011

Sjukstuga

Igår innan jag gick o la mig kände jag mig illamående. Tänkte att maten varit lite gräddig eller nåt, blir lätt illamående då. Vid halv 2 vaknade till o mådde bara sämre. SÅ jag gick o la mig på toagolvet ett tag, vet inte varför men det brukar funka. Sen så la jag mig i gästsängen tills det kändes lite bättre. Men jag var rolig att Elliot skulle ramla ur vår säng om jag inte låg där så jag la mig där igen. Micke är svårväckt när han är trött. Hade ont i ryggen och mådde dåligt mest hela natten. Ellito har sovit jättebra men jag har förstås legat vaken ett tag. Nu kör vi hemmadag i soffan/på golvet. Jag orkar inte vara uppe o röra på mig så mkt. Måste dock lägga på ett brev, får se om jag orkar ta mig till brevlådan. Annars får Micke fixa det sen. Elliot sover i babysíttern o jag ska strax vila också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar