Lilypie First Birthday tickers

onsdag 14 december 2011

Vilken tvärvändning

Tänk vad humöret kan ändras från dag till dag. Igår var en sån där dag när allt kändes tungt och när man bara kände sig nere, var trött och gring. Idag är allt bara tvärtom. Jag och Elliot är på strålande humör. Vi har hunnit med att dammsuga, handla blöjor, handla lite julklappar, kolla i affärer, sova en lång förmiddagsvila (Elliot då, inte jag), äta lunch, mellanmål och nu sova för andra gången. Härligt. Elliot har även lekt hela eftermiddagen och även gått med gåvagnen ett par vändor. Senaste gångerna har han inte velat använda den alls utan bara skrikit men nu är han tillbaka igen.

Jag har passat på att slå in julklappar, hänga tvätt och sätta på en ny tvätt. Nu tar jag en paus med lussebulle och pepparkakor framför datorn. Ska googla lite på olika kameror, vi ska nämligen köpa oss en systemkamera. Jippie! vad jag längtar.


Elliot hjälper till att tvätta






Julklappsinslagning

Paketsnören är roligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar