Lilypie First Birthday tickers

fredag 16 december 2011

Utvald

Det känns faktiskt lite extra bra att bli utvald till någonting. Man känner sig lite speciell. Jag brukar ju anmäla mig hos smartson lite då och då för att bli testpilot på olika produkter. För ett tag sen anmälde jag intresse för att testa "Glädjelotten", en ny skraplott där man kunde bli miljonär direkt på skrapet. Vem tackar nej till något sånt?

Hur som helst blev jag utvald! Jag fick ett sms hemskickat där jag fick hämta ut en lott. Det gjorde jag idag och skrapade den nu ikväll. Spännande! En liten pengavinst skulle inte sitta fel såhär i juletider o bröllopsreseplanerings tider.


Ska jag vinna?

 

Som vanligt är det en nitlott. Min vanliga tur. Men jag får också möjligheten att skicka en lott till en vän. Så jag passar på att skicka en till maken, då får ju jag också nytta av den eventuella vinsten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar