Lilypie First Birthday tickers

fredag 30 december 2011

10-veckors challenge

Jag hade ju tänkt ta tag i det här med träningen och kosten nu efter nyår. Så när Lofsan startade en facebook grupp med en 10-veckors challenge var jag inte sen att hänga på. Dock är jag ju fortfarande sjuk så någon träning har det inte blivit ännu. Hostan vill inte ge med sig riktigt.  Men imorrn hoppas jag på en lättare pass på årets sista dag.

Målet är väl att gå ner några kilo, tighta till kroppen lite och få en plattare mage. Jag tänkte också komma igång med löpningen igen och styrekträna med mitt nya gymkort. Äntligen får jag börja nyttja det. Så det blir styrekträning hemma och på gym, PW och löpning. Vore ju roligt att springa Vårruset i vår på en snabbare tid än förr när jag sprang tre-fyra gånger i veckan. Klart det ska gå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar