Lilypie First Birthday tickers

torsdag 1 december 2011

Julkalendern

Jag har alltid haft som tradtion att titta på julkalendern. Jag har väl sett nästan alla omgångar sen jag var liten. Visst hade jag nåt uppehåll där man var i den åldern då det ansågs töntigt att titta på den. Varför man nu kunde tycka det?

Jag tittar inte för att jag tycker att det är så bra, för det är inte alltid den är så bra. Men det är något mysigt med att titta på julkalendern. Som en nedräkning till jul. I år är absolut inget undantag. Så 7.15 imorse (vi var ju redan vakna) så satt jag och Elliot oss i soffan här nere och tittade. Han som vanligtvis inte tittar på tv någon längre stund satt som klistrad. Den var helt ok för att vara första avsnittet. Gillar när det är lite vanligt och inte en massa konstiga saker som händer. Men det återstår att se hur det fortskrider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar