Lilypie First Birthday tickers

torsdag 22 december 2011

Mera fix

Ännu mer ärenden är klara och jag tror att jag slipper åka till affären imorrn. Men om jag känner mig själv rätt så är det väl alltid nåt som saknas. Men jag hoppas verkligen vi har allt här hemma nu. Elliot sover och jag dricker thé. Marinaden till kvällens middag är fixad. Så nu är det bara lite småsaker kvar innan jag kan kalla mig färdig för idag.

Helt otroligt att det är julafton om bara 2 dagar. Tiden har gått så fort och snart är det nya året här. Året då lillplutten fyller 1 år, då han börjar på dagis och jag börjar jobba igen. Jag längtar men ändå inte. Jag ahr ju jobbat på riktigt så pass kort tid, hann ju bara med 8 månaders jobb efter examen tills dess jag gick på föräldraledighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar