Lilypie First Birthday tickers

lördag 3 december 2011

Framme

Vi är framme i Stockholm. Flygresan gick bra som vanligt. Dock öste regnet ner när vi kom fram så jag skyddade oss båda under min stora dunjackan. För på Bromma flygplats går man av planet direkt ut för att gå lite utomhus innan man kommer till ankomsthallen. Där väntade mamma/mormor.

Hemma i Hässelby blev det lite småkinkigt. Alldeles nytt och läskiga katter. Men han fann sig snabbt med leklådan och katterna var ju rätt så spännande. Elliot hade turen att få hemlagad jordärtkocks/morots mos med kokt torsk. Det gick ner och sen en banan efter det. När vi andra åt (jag köpte en sallad från Frandis, mums!, medans mamma o mormor åt lutfisk) så åt  han lite clementin, smörgåsrån och majskrokar. Vid 19 var han så trött så det var dags att sova. Så nu sitter jag här framför tvn och slappar. Blir nog en tidig kväll för mig idag eftersom jag sovit så dåligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar