Lilypie First Birthday tickers

måndag 19 december 2011

Typiskt!

Typiskt. När man äntligen tänker släcka ner och gå och lägga sig kommer man på vad man skulle ha gjort idag. Skickat in en arbetsansökan. Lagom kul att komma på när man är supertäppt, trött o ögonen svider av tvålen man tvättat bort smink med. Typiskt mig helt enkelt. Sen är det ju självklart ett jobb på en myndighet, me like, så man måste fylla i sina uppgifter i en databas. Sånt är krångligt, tar tid och blir inte alls lika snyggt som mitt cv. Vet inte om jag sökt nåt jobb här innan och kommer hur som helst inte ihåg något användarnamn. Så det är bara att börja om från början. Sen visar det sig att man inte ens får skicka med nåt personligt brev. Det som jag är så nöjd med. Ja inte ett enda dokument får jag bifoga. Får kanske ringa dom imorrn och höra om dom inte vill ha nåt personligt brev.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar