Lilypie First Birthday tickers

söndag 4 december 2011

Midvintertid

Tidig morgon i ett mörkt Stockholm. Man märker verkligen att det är vinter, trots avsaknad av snö, för det är så mörkt ute. Både jag och Elliot har sovit gott men vi har delat säng den största delen. Så länge jag får sova så är jag nöjd.

Nu kryper han omkring här och övar att gå upp och ner för tröskeln. Tänk så roligt det kan vara med en högre tröskel. Katten Ester har han också pratat med här på morgonen. Det är ju spännande med katter.

Idag ska vi träffa kusiner är det tänkt. Har tänkt att åka till min bror och hälsa på. Vill se deras nya hus. Visserligen flyttade de in i augusti men jag har ännu inte fått möjlighet att se det. Sist jag var i Stockholm så var dom magsjuka. Min syster kanske också kommer dit med sina barn. Hoppas på det, då slipper man åka runt i hela Stockholm och hälsa på folk. Stockholm är ju rejält större än Malmö så det tar sin lilla tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar