Lilypie First Birthday tickers

tisdag 6 december 2011

Snörvel

Idaqg blir det nog snörvel på hög nivår. Vaknade tidigare än vanligt (strax efter klockan 6) av att Elliot låg och snörvlade, hostade och snarkade. Svårt att sova blev det för mig och sen så var jag grymt kissnödig så vi gick upp redan strax efter halv 7. Nu sitter vi här och väntar på julkalendern. Elliot är lite sällskapssjuk som vanligt. Trots den roliga leklådan är det mest förbjudna saker som ska undersökas. Jag har absolut inget emot att gå upp tidigt men Elliot får gärna leka själv så man kan halvsova i soffan en stund. Jag gick ju inte och la mig lika tidigt som han gjorde.

Nu hoppas jag att Elliot inte blir mer förkyld, det är så synd om honom när han bara snörvlar. Sen så blir han så ledsen om man måste använda snorsugen eller snyta honom. Känns så elakt att göra det men man måste ju för hans egen skull. Hade varit bättre om jag hade blivit sjuk och han hade sluppit det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar