Lilypie First Birthday tickers

lördag 17 december 2011

Hosta

Jag och Elliot har varit förkylda och lite halvkrassliga den här veckan. Jag har mest haft ont i halsen och Elliot har varit snorig och lite febrig. Sen så vet jag inte om han har haft ont i halsen. Svårt att veta när han inte pratar. Dock var vi typ friska. Men sen så kom hostan. Både jag o Elliot hostar så det låter riktigt hemskt och kraxigt. Så där djupt från halsen. Det gör ont kan jag säga så jag antar att Elliot också får ont stackarn. Babysimmet idag gick sådär. Dyka ville han inte, mest sitta på kanten och plaska. Typiskt när farfar var med och tittade. Men inget att göra åt. Kanske beror det på hostan. För om det gör ont att hosta vill man ju inte hosta om man råkar få i sig vatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar