Lilypie First Birthday tickers

onsdag 28 december 2011

Noah

Dagen före julafton fick en nära vän till mig en lite pojke. Idag fick vi en trevlig pratstund över telefon. Eftersom det har varit julhelg och så vet jag ju hur det är med en ny ebbis. Man har inte riktigt tid och det ringer ofta olägligt så skickade jag ett sms igår och sa att hon gärna fick ringa när hon hade tid. Så idag pratade vi ett långt samtal om hennes förlossning och om lilla Noah. Åh jag är så glad för hennes skulle. Så himla fint med en liten bebis och jag längtar tills vi tar oss upp till Stockholm för att träffa den lilla herren.
Man kommer ju bli helt bebissjuk då. Elliot är ju stora killen i jämförelse nu. Noah blev en 2011 han med trots att han egentligen skulle ha blivit en 2012. Så han får skylla sig själv i framtiden att han fyller år dagen innan julafton. För bråttom ut hade han uppenbarligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar