Lilypie First Birthday tickers

måndag 19 december 2011

Inget svar

Hela dagen idag har jag från och till försökt få tag på planeringssekreteraren här för att höra mig för om hur det går med dagisplats för Elliot. Det är aldrig nån som svarar. han har inte svarat på mail heller och har varit på många tjänsteresor de senaste veckorna. Jag blir tokig. Har ju sökt ett jobb som har dragit ut på tiden (hoppas det tar ännu längre tid) så då aksnke det blir aktuellt för mig i alla fall. Att börja jobba redan i januari blir nog för tajt. Men ajg vill ju veta hur dagissituationen ser ut också. Snart får jag nog ta till specialvapnet (svärfar är angagerad politiskt och vet ju vem personen i fråga är, han får nog trycka på lite annars).

Jag har även ringt som en tok, eller två gånger man vill ju inte vara en stalker, sms:at och mailat en tjej som har lagt ut en bilstol på blocket. Billig, ser fräsch ut o skulle vara perfekt som extra stol. Men hon svarar ju inte. Vill veta om jag har nån chans att få köpa den, annars har jag en annan på gång också. Tänkte passa på att köpa en nu så mamma o pappa kan ta med den i bilen upp till Sthlm. Babyskyddet är inte optimalt längre.

Nä nu ska jag ringa lite igen innan Elliot vaknar, hoppas att jag snart får svar någonstans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar