Lilypie First Birthday tickers

tisdag 20 december 2011

När ska det släppa?

Ja nu undrar jag verkligen hur länge jag ska gå och vara småförkyld. Det är nog närmare 2 ½ vecka nu sen jag blev lite snorig. Sen har jag varit snorig, hostat och kännt mig allmänt hängig. Sen när jag äntligen tror att det ska släppa, ja då slår det till igen. Så nu ömmar det i bihålorna och huvudet gör ont. Jag som precis skaffat mig ett årskort på gymet. Ska jag inte få utnyttja det?

Innan jul ska jag känna mig helt pigg i alla fall har jag besämt. Glöggfesten imorrn får jag hoppa över och det kanske lika så bra. Elliot har vaknat o skrikit i ca 30-40 min nu två kvällar i rad och det är bara jag som duger o jag måste gunga honom på nåt speciellt sätt. Så det känns inte bra att lämna över honom i någon annans vård då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar