Lilypie First Birthday tickers

tisdag 27 december 2011

Envisa förkylning och wrapp

Efter julhelgen såhär känns det ju som att man vill börja träna igen. Mycket god mat och mycket julgodis måste förbrännas och man vill börja det nya året med en hälsosam livsstil. Men min envisa förkylning, som knappt är en förkylning ens, sitter kvar. Nyser, låter som en kråka och är täppt. Men varken är eller känner mig sjuk. Men inte heller helt frisk. Så gymmet får vänta några dagar till. Vill inte riskera att bli sjuk igen.

Jag och Elliot har varit en sväng vid Jägersro för att titta lite på rean. Elliot fick en cardigan, en tröja och en långärmad t-shirt från HM, 110 kr var ett lagom pris tyckte jag. Blev en ziphood från Stadium till mig för 149 kr (minus 100 kr med ett wrapp-presentkort). Ni som inte har fått upp ögonen för wrapp bör genast få det. Det gäller dock bara alla med smartphone. Man laddar helt enkelt ner appen wrapp och loggar in med sitt facebook konto. Man kan då skicka och ta emot gratis presentkort på bland annat Stadium, POP, Cervera, Clas Ohlsson och Twillfit. Presentkorten har olika valörer från 50 kr och uppåt, tror max är 200 kr. Jag är inte helt säker men jag tror att man bara kan få ett presentkort på varje butik. Man kan bara skicka nya gratis presentkort till sina vänner en gång om dygnet. Måste alltså gå 24 timmar emellan. Man kan även köpa presentkort på det här sättet men gratis är ju mycket bättre. När man sen ska utnyttja det så går man in i sin "plånbok" på wrapp-appen och klickar på utnyttja. Då har man 15 min på sig att registrera presentkortet i kassan.

Jag har använt 100 kr på Stadium, 100 kr på Elgiganten och 150 kr på POP. Det är ganska mycket pengar tjänat. Så ni med smartphone som ännu inte hittat det här. Skynda att ladda ner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar