Lilypie First Birthday tickers

tisdag 3 januari 2012

Vilket skitväder!

Här blåser det och öser ner. Kom knappt fram med vagnen till huset för det blåste sån motvind. Skönt för Elliot att ligga i den varma gosiga vagnen i alla fall.

Dagen blev inte alls som planerat. Olivia vaknade såklart inte före 11.45 idag heller. Trots att Elliot hade låda här ner och satte på tv'n. Så vi åt lunch och frukost och sen gav vi oss iväg. Fast det tog ett tag o få på Elliot kläder och få Olivia att packa väskan. Men när vi kom till tåget så stod det inte avgångstiden från Malmö på biljetten utan från Osterport i Danmark. Jaha så det var bara att snabbt hoppa in i bilen igen. Åka iväg till triangeln för att hinna in på HM och sen tillbaka till tåget igen. Jag hade nämligen ett ärende till HM som jag hade tänkt fixa efter att jag hade släppt av henne men det hade blivit så sent.
Så vi vinkade av kusin Olivia vid tåget och åkte hem. Snart är det dags att börja med middagen och sen efter det måste jag ge mig iväg ut i regnrusket igen. Ska på en visning av ett hus till mamma o pappa. Känns inte sådär jättekul att åka långt i mörkret men men.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar