Lilypie First Birthday tickers

onsdag 18 januari 2012

To do

Imorgon har vi inget speciellt inplanerat. Förhoppningsvis är förkylningen helt borta så jag kan träna lite. Annars ska vi försöka komm ut på en promenad i alla fall. Om vädret tillåter. Det har nämligen ösregnat här hemma ikväll. Så sugen är jag inte på att komma ut och gå att jag går i ösregn.

Sen har jag tänkt att lägga ut lite saker på blocket. Saker som ska göras men aldrig blir gjort. Tänkte rensa lite där nere också och lägga in foton på ett usb-minne. Vi har foton på datorn och kameran just nu men vill gärna säkerhetskopiera allt. Vore hemskt att förlora en massa fina foton på Elliot. Måste även byta minneskort i systemkameran så alla bilder måste föras över till minneskort och dator. Det minneskort jag har nu är pappas och jag har ju beställt ett nytt som kom förra veckan.

Även fast man inte har något speciellt inplanerat så är det alltid en massa saker som ska göras. Aldrig att man kan ligga och slöa framför tv'n. Men det skulle inte heller gå med Elliot. Han vill inte ligga på sofflocket hela dagen direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar