Lilypie First Birthday tickers

fredag 6 januari 2012

Lekkamrat

Dagen har spenderats mestadels här hemma hos mina föräldrar. Vi gick en promenad till lekparken för att gunga och sen en promenad runt området. Så ute har vi varit i alla fall. Vid 16 kom två av mina tre syskon med familjer hit på middag. Mamma har bjudit på lamstek med hasselbackspotatis, gräddsås och gelé. Jag tog endast en potatis, mycket kött och mycket sallad. Men en liten klick gelé blev det också. Nu är det dags för dessert snart och jag kör endast på thé. Är ändå så proppmätt.

Elliot åt strax innan oss och vi har ändå kunnat äta i lugn och ro. Han ahr nämligen lekt med kusinen Emil som är drygt 2 år. Eller lekt och lekt, dom har lekt bredvid varandra. Så han har roat sig själv och det har varit väldigt skönt. Nu har jag precis lagt honom och sitter här och väntar på att han ska somna. Glömde nämligen att sätta på babyvakten innan jag gick ut och går jag in nu blir han ledsen. Så jag får snällt vänta och passar då på att kolla mailen och facebook en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar