Lilypie First Birthday tickers

söndag 8 januari 2012

Svårt

Det är jäkligt svårt att hålla igång kosten och träningen när man är borta. Hemma har ajg jämt nåt bra extra mellanmål redo, jag ahr lättare för att ta mig iväg för att träna och jag äter inte lika mycket kolhydrater. Hemma är det helt enkelt enklare. Här är det svårt med frukosten när man ska sitta länge och alla äter mackor hit och dit. Eller middagar som har mycket goda tillbehör. Sen är det också extra svårt att ta sig iväg. Man njuter väl av att hinna umgås.

MEN jag har klarat mig utan socker hela långa helgen trots mammas goda bakverk. Så nöjd är jag ändå. Trots lite för lite träning. Men det får bli en PW imorrn bitti innan frukost så ordnar sig veckan nog bra också. Vi åker nämligen hem ikväll, sent men det ska bli skönt att komma hem. Komma in i vardagsrutinerna igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar