Lilypie First Birthday tickers

fredag 13 januari 2012

Fredag den 13:e

Nästan alla andra bloggar jag läser har just idag skrivit ett inlägg med den rubriken och vad det betyder. Jag är inte särskilt skrockfull för mig så för mig är den här fredagen inte särskilt otursföljd. Däremot är det en speciell fredag för min syster fyller år just idag, hipp hipp hurra!

Dagen är halvvägs förbi och äntligen sover Elliot igen, elelr det är iaf tyst. Han somnade de sista minuterna i bilen på väg hem från öppna förskolan men sen har det tagit nästan en timme och få honom att somna om igen. Skrik och gråt. Han som avr på sånt superhumör idag på öppna förskolan. Åkte rutchkana och allt. Fast ahn blev också riven och biten av en annan pojke. Men det är ju sånt som händer ibland. Man får bara passa på lite mer då.

Superfint väder och det tänkte vi utnyttja senare om det hinns med. Måste hämta pappan på jobbet eftersom cykelstyret satt löst. Så vi svänger nog förbi MIO en snabbis för att kolla om de har nåt roligt på rean. Kanske hinner jag med en löptur i solskenet idag, annars får det bli imorrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar