Lilypie First Birthday tickers

fredag 6 januari 2012

I did it!

Jag var ute och sprang i förmiddags. För det blev mer förmiddag än morgon. Jag gjorde det trotts missöden här på mrogonkvisten. Skulle lägga in musik på Iphonen så ajg kund eha musik när jag springer, hatar att springa utan musik. Den uppdaterade telefonen och sen var allt bara borta. Foton, meddelanden, kontakter, ja allt. Självklart bröt jag ihop för hur kul är det är superfina bilder på Elliot försvinner?

Tillslut fick jag ge mig iväg och springa ändå. Utan musik, utan runtastic som har koll på tid, hastighet, sträcka etc. Jag fick bara springa utan att kunna mäta nåt. Blev ca  20-25 min tror jag trots bristen på musik så det var ändå bra. Men jag ahde gärna vetat hastighet och sträcka och mer exakt tid. Men inget att göra åt. Sen har jag även gott en promenad med familjen och kämpat med barnvagnen i uppförsbackarna. SÅ jag är absolut nöjd med dagen. Återstår bara några omgångar plankan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar