Lilypie First Birthday tickers

måndag 9 januari 2012

Vardag

Ja då var vi tillbaka i vardagen igen. Trött som jag vet inte vad. Flyget landade 45 senare än planerat i Malmö och Elliot hade inte sovit alls. Så han slocknade direkt i bilen. Kändes så taskigt mot honom när man var tvungen att ta av overallen och sätta på pyjamas Men han fick lite välling och somnade om sen. Eftersom klockan var över 23 tänkte jag att ahn nog sover som en stock. Haha önsketänkande. Han vaknade med ett gallskrik 2.30 så han fick sova hos oss eftersom han bara skrek. Han vrider och vänder på sig mest hela natten så jag har sovit dåligt. Vid 7 tycker han att vi ska gå upp. Lagom kul. Men nu ligger han redan i sin säng och förhoppningsvis somnar han strax för han är trött. Jag har en hel del att fixa så jag hoppas han sover en lite längre stund.
Titta ut genom flygplansfönstret är spännande

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar