Lilypie First Birthday tickers

torsdag 19 januari 2012

Förkyld

Jaha så var den här med buller och bång. Förkylningen. Jag är snorig och hostar om vartannat. Elliot är också snorig och hostar ibland men han känns pigg och glad ändå. Kanske är tänderna som gör att han är lite extra snorig. Han har ju ändå 4 st i överkäken som håller på att titta ut oh 2 st i underkäken som håller på att växa sig stora.

Jag känner mig för övrigt matt och sjuk. Men det brukar gå över rätt fort. Var ju bara drygt 2 veckor sen jag var sjuk sist. Jag som brukar ha så bra immunförsvar. Jag pimplar i mig c-vitaminrik nyponsoppa idag och ska försöka få i mig 2 liter vatten (dagens utmaning). Vanligtvis går det prima men när jag är förkyld tycker jag inte alls om vattensmaken. Därav mängden av nyponsoppa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar