Lilypie First Birthday tickers

onsdag 4 januari 2012

Stockholm

Nu äntligen har jag hunnit sätta mig ner för att kolla bloggar och facebook. Hela dagen har det gått i 110 så jag har inte hunnit med. Imorse gick vi upp 7.15 och packade färdigt, duschade och åt frukost. Vid 9 hämtade Micke oss och så åkte vi till flygplatsen. Flyget var lite försenat så jag tryckte i Elliot en banan eftersom lunchen skulle bli försenad. Flygresan gick toppen men trots att han var trött somnade han inte. Vi fick med oss allt bagage och stuvade in oss i bilen. Nya bilstolen var toppen och Elliot satt som en kung. Har köpt en Brotax Hi-way att ha här som extrastol. Han somnade snabbt och vi kom hem till Hässelby.

In och hälsa på katterna (läs: skrika glädjetjut) och äta mormors kåldolmar med sås och potatis. Smaskens. Sen packade vi upp vagnen och packade in oss i bilen och åkte en sväng till Vällingby. Handlade lite presenter och fikade. Elliot lyckades hälla ut hela min cola. Snabba armar har han.

Sen hem och fixa middag, bädda Elliots säng och leka. Här finns ju roliga leksaker och en spännande liten trappa som man kan krypa upp och ner för. Middag blev tacos, mumsigt tyckte Elliot och åt med god aptit. Sen lite lek, bad och nu sover han. Han var trött stackaren men var lite kinkig ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar