Lilypie First Birthday tickers

tisdag 17 januari 2012

Call control

Idag hade jag fått ett mail från Smartson där jag kunde ansöka om att bli testpilot för en ny app för mobilen som heter Call control. Den ska tydligen funka som så att när det ringer kan man trycka på olika knappar som gör att den som ringer får veta att man ringer upp och tio minuter eller att man är anträffbar om en halvtimme etc. Sen ska man även kunna se sina röstmeddelanden i appen och välja vilket man vill lyssna av. Verkar helt klart smidigt! Nu ringer det ju inte sådär supermycket på mobilen just nu men så snart man är tillbaka i arbetet igen så kan det vara bra när man sitter på möten och så.

Jag anmälde mig självklart, jag älskar att testa nya saker och svar fick man direkt. Jag är utvald! Känns bra så nu ska jag bara ladda ner appen och börja testa. Jag kommer få ett gratis abbonemang i 12 månader och vill jag fortsätta sen kommer det kosta en viss summa varje månad. Men jag kan också välja att inte betala och får då behålla gratis versionen. Det blir helt enkelt min nya telefonsvarare ett tag framöver.

Vill du också bli testpilot på Call control? Dom behöver många frivilliga. Gå in här och anmäl dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar