Lilypie First Birthday tickers

tisdag 28 februari 2012

Typiskt!

Det gick bra att lämna Elliot idag. Han kröp glatt in men blev förstås lite ledsen när jag skulle gå. Jag gikc hem bytte om och körde till gymet. Väl där hann jag träna i 10 min (PW) innan dagis ringde. Elliot hade bajsat löst igen så det var bara att ta bilen hem igen och hämta hem honom. Är han sjuk då? Nej inte verkar han vara det minsta sjuk. Han vräkte i sig en flaska välling och lekte hej vilt hemma (utan gnäll) och sen åkte vi iväg. Jag hade en del ärenden att fixa och han fick snällt följa med. Han fick en banan vid strax efter 12 och den åt han gladeligen upp. Sen när vi kom hem ville han inte ha mat men han hade ju ätit både välling o banan. Sen har han lekt själv jättelänge medans jag fixat med albumet. Nu sover han lite igen eftersom första vilan blev lite tidigare och avbruten när vi var iväg. Han krånglar lite med maten men jag tror det kanske är nån tand på gång. Får se hur det går med middagen. Han har nämligen ätit nästan en portion gröt nu vid 15-tiden.

Tänkte faktiskt ringa förskolan imorrn bitti och höra. Vill dom att han stannar hemma så gör han det men annars får han faktiskt gå dit. För han är inte sjuk. Jag vill gärna att han känner sig trygg där innan jag börjar jobba på torsdag, skulle kännas mycket bättre för mig. Tycker det är nog jobbigt som det är att lämna honom. Tänk om han knappt hunnit vara där själv och så ska Micke både lämna och hämta på måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar