Lilypie First Birthday tickers

söndag 19 februari 2012

Lata söndag

Idag har vi inte gjort många knop. Jag gick upp vid 6.30 med en pigg Elliot. Lite barntv och mys innan morfar kom upp strax före 8. Då var både jag och Elliot vrålhungriga, elelr i alla fall jag. Så vi åt frukost. När mamma/mormor och Micke pallrade sig upp så gav jag mig iväg till gymmet. Var där strax efter halv 10. Lugnt och skönt, ska nog bli en vana på söndags förmiddagen. Löpning på bandet med intervaller tills såret stramade. Sen liet styrkeövningar. Jag är väldigt dålig på att springa längre sträckor på bandet. Blir så trött så trött. Utomhus kan jag lätt springa 5 km utan att känna mig helt utmattad. På löpbandet känner jag mig svimmfärdig efter 1,5 km på  relativ lugn jogging. Konstigt det där.

Sen ahr dagen passerat i lugnt tempo med bakning av semelbullar som det ska serveras ikväll till efterrätt. Sen ahr jag påbörjat maten lite smått och tvättat. Nu sitter Micke och snackar ekonomi med sin pappa och jag smiter undan. Så tråkigt samtalsämne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar